D

zisiaj z przykrością informuję, że nie mam dla was nowej opowieści. Niestety muszę was na pewien czas pożegnać, gdyż zagadki i tajemnice z Krainy Snów intrygują mnie zbyt mocno abym nie zagłębił się w moich marzeniach wyśnionych na jawie niczym Randolph Carter, słynny bohater opowiadania H. P. Lovecrafta pt. W poszukiwaniu nieznanego Kadath! 

Zostańcie jeszcze moi zacni poszukiwacze wiedzy tajemnej. Ponieważ wysoce sobie cenię nasze spotkania i podziwiam waszą chęć zgłębienia wiedzy na temat świata przygotowałem pewną niespodziankę. Otóż wiedzcie, że nasze cztery ostatnie odcinki połączone są w kosmiczną całość! Zdaję sobie sprawę, że brzmi to niedorzecznie, jednak prawda bywa czasem bardziej zawiła niż nasze wyobrażenia o rzeczywistości. Zastanówcie się na spokojnie i wyciągnijcie wnioski sami, ja tym razem nie będę wam niczego zdradzał. Abyście nie poświecili lat młodości w bibliotece Uniwersytetu Miskatonic, podaruję wam ten oto starożytny papirus. Jego treść wiąże się z pewną tajemniczą postacią rodem z Egiptu oraz z miejsca do którego zamierzam się udać. Życzę wam udanej zabawy, na mnie niestety już czas…

Horror w Arkham LCG / fot. Przystanek Planszówka

Kiedy sny stają się rzeczywistością

Wstęp do kampanii

Przed frontowymi drzwiami stał sam Klaus Stravinsky. Wielkiej sławy wirtuoz skrzypiec, człowiek o niespotykanej wrażliwości i technice. Plotki głosiły, że porzucił pracę w prestiżowej filharmonii Wiedeńskiej na rzecz podroży po świecie. Oczekiwałeś go dopiero w przyszłym tygodniu; sądząc po jego napiętej twarzy musiał mieć ważny powód aby pojawić się już teraz. Godzinę później siedzieliście w salonie pijąc whisky i paląc cygara. Klaus swym aksamitnym głosem rozpoczął opowieść. Pół roku temu dowiedział się o nagłej śmierci swojego dawnego mistrza, Ericha Zhanna. Otrzymał od niego w spadku nuty, futerał ze skrzypcami oraz dziennik. Klaus przeczytał, że jego stary przyjaciel wpadł przypadkiem na trop działalności wyznawców Nyarlathotepa. Ci szaleńcy zamierzali wykorzystać mityczny Srebrny Klucz aby złączyć krainę snów z naszą rzeczywistością. Całe szczęście był jeszcze czas aby pokrzyżować ich plany. Kultyści musieli wpierw znaleźć miejsce w którym użyją klucza oraz potrzebowali zawrzeć sojusz z potężnymi istotami, które wspomogłyby ich w tym mrocznym przedsięwzięciu.

Razem z Klausem zadecydowaliście, że on podąży śladami działalności kultu i może uda mu się dzięki temu odkryć miejsce przeprowadzenia rytuału, natomiast ty postarasz się pokrzyżować im plany w zdobyciu potężnych sojuszników

Pobierz zasady kampanii

Pobierz scenariusz 1

Pobierz scenariusz 2

Pobierz scenariusz 3

Pobierz scenariusz 4

Korekta: Martin Krzyżewski.